April 05, 2012

Selamat Pengantin Baru Fud & Nana.

Assalamualaikum.




Hello semua! agak lama aku tak update blog. Kalau sebulan tu boleh kira dengan mata kasar je kan! berapa entri sangat aku menaip dan post ke blog yang tak seberapa nih. (-.-)"

Okeh! balik pada topik asal. Baru baru ini (dalam 2 minggu yang lepas) iaitu pada 24 Mac 2012 bersaman pada hari Sabtu, aku hadir ke majlis perkahwinan seorang sahabat aku Fudhail Kassim atau nama panggilannya Fud telah pun selamat bernikah dengan pasangannya Syazlina Amran atau biasa dipanggil Nana pada 17 Mac 2012. 


"Aku terima nikahnya bla bla bla...". Tahniah Fud! ^_^

Maaf la ye gambar tak berapa terang. 

Majlis perkahwinan mereka diadakan di rumah Nana pada 18hb dan turut diadakan di rumah Fud pada 24hb. 

Jom tengok gambar sekitar majlis tersebut. 


aku, ajis, dan zaf




Brothers.

Last but not least, aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru sekali lagi kepada kawan aku Fud dan Nana. Semoga hubungan kekal sampai akhir hayat. Jangan lupa yang penting tanggungjawab bersama juga tanggungjawab pada Dia Yang menemukan korang berdua. Semoga bahagia hendaknya. Amin.
Congratz Fud & Nana! Korang sangat sweet. ^_^


Fud & Nana

Terima kasih sudi membaca.
Nantikan entri terbaru aku ya. :)


3 comments:

cikDot said...

wah, tahniah.:)
lepasni mirul la pulak tu..hehe
jgn lupe jemput.. ^__^

Cik Zeeyta said...

b.w here :) der yg menarik nk di kongsi. jemput singgah.

Mierul Zul said...

cikdot : kita lama lagi la kowt. silap2 akma dulu.. :P

cik zeeta : :)