March 27, 2012

Sayonara.

Assalamualaikum.


Sebelum aku masuk pada topik sebenar, ingin aku mengucapkan segulung Tahniah! Congratulations! kepada semua lepasan SPM tahun 2011 baru baru ini yang telah berjaya melepasi salah satu ujian yang besar. Bagi yang berjaya mendapat straight A's. Tak kira lah 'A+' ke, 'A' sahaja ke, 'A-' ke, janji ada 'A'. Bagi yang kurang berjaya, tahniah juga. Sekurang kurangnya korang ada masa lagi untuk buktikan yang korang juga boleh berjaya. Ingat! SPM bukan penentu segalanya. Aja Aja Fighting! ^_^ 

Okeh. To all SPM candidate pada tahun ini, Goodluck! Do your best! Jadikan abang dan kakak yang berjaya sebagai contoh dan pembakar semangat buat korang. Moga Allah permudahkan urusan. Amin. 

Macam dah banyak sangat je aku membebel kan? *konon macam pakar motivasi pulak. (-.-)"  Mesti korang dah tertanya tanya "apa yang Sayonara sangat mamat nih???". Meh sini baca mula di perenggan kat bawah nih oke. Chill. hehe

Berbalik pada topik seperti di atas. Tanggal 21 Mac 2012 tiba masanya untuk insan kesayangan keluarga kami melanjutkan pelajarannya di Bumi Sakura. Alhamdulillah. Rezeki dia. Tahniah dik! 


3 sista yang selalu berkongsi rahsia


Family besar sebelah mak

Kasih Abah

Kasih Emak

Family Terchenta <3 with ayith (yg paling kecik comel)

adik aku dengan satu-satunya atuk yg tinggal

adik dengan abang dia yang sangat cool ! hehe

Sayonara Nurul Fahima! All the best! Take care!

Pesanan buatmu. Jaga diri. Jangan lupa diri. Selalu ingat family kat Malaysia nih. If ada masalah jangan simpan. Jaga Dia, Dia akan jaga kamu. <3 u Fillah! :)

Buat korang yang sudi membaca blog aku, nantikan entri terbaru ya! 
Terima kasih sudi membaca. :)



8 comments:

mian said...

all the best untuk adik ko mirul

Mierul Zul said...

thanks bro! ;D

mian said...

kalau dye rajen suh dye g jalan kat giza street.member aq cakap barang2 kat situ murah tapi style

Mierul Zul said...

oh, yeke? okeh! aku cop tmpt tu sbg tmpt aku shopping bila aku pi melawat adik aku nanti. haha

mian said...

pergh.g jepunn.bawak aq sekali weyyy.haha

Mierul Zul said...

haha. kumpul la duit. time aku pergi nanti aku ajak.

Nurul Raudhah Zulkifli said...

uu. ade gmba sayaa xD ltk la button like.

Mierul Zul said...

baru bukak eh? haha